صنایع پمپ سازی آبروان

حضور صنایع آبروان درهفتمین نمایشگاه کاغذ

به جمع ما بپیوندید و از غرفه B36 شرکت پمپ سازی آبروان بازدید کنید!

ما مفتخریم که به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تجهیزات و ماشین‌آلات مرتبط با فرآورده‌های کاغذی، در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کاغذ، مقوا، سلولزی و ماشین‌آلات مربوطه که امسال از تاریخ ۹ الی ۱۲ مرداد ماه ۱۴۰۳ (۳۰ جولای الی ۲ آگوست ۲۰۲۴) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، حضور خواهیم داشت.

این نمایشگاه فضایی فوق‌العاده برای ارتباط با دیگر فعالان این صنعت و بررسی آخرین تحولات و فناوری‌ها در بخش کاغذ، مقوا و فرآورده‌های سلولزی خواهد بود. در غرفه ما، ضمن آشنایی با محصولات و خدمات منحصر به فرد شرکت پمپ‌سازی آبروان، می‌توانید با تیم متخصص ما گفت‌و‌گو کنید و اطلاعات دقیقی در مورد نوآوری‌ها و راهکارهای مناسب این صنعت به دست آورید.

شما می‌توانید در این رویداد چهار روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر، با آخرین دستاوردها و تکنولوژی‌های روز در زمینه کاغذ و مقوا آشنا شوید. این فرصت مناسبی است تا سوالات خود را مطرح کنید و از تجربیات و نظرات کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

به علاوه، در این صفحه تخصصی، می‌توانید اخبار و اطلاعات مرتبط، معرفی برندهای برتر، گفت‌وگو با مدیران مشاهده کنید. ما به برقراری ارتباطات مؤثر و ارائه خدمات با کیفیت برای مشتریان و همکاران خود افتخار می‌کنیم و آماده‌ایم تا با شما در این رویداد مهم صنعتی ملاقات کنیم.

منتظر شما هستیم تا در غرفه B36 با یکدیگر دیدار کنیم و همکاری‌های آینده را آغاز کنیم. این فرصت را از دست ندهید!

صنایع پمپ سازی آبروان

abravanpump.com/?p=38207

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *